onsdag den 13. februar 2013

Orden i roderiet

I går fik jeg sat midten op, så den er klar til at blive syet sammen. Jeg forsøgte først at lime, men enten er mine fingre for store ;-) ellers er jeg  fummelfingret. Så jeg har riet hele midten. Ikke riet igennem pappet, men blot "låst" tråden ved hvert buk, som du kan se på fotoet.
Hvordan har I grebet det an?
 

I
´
 
I aftes fik jeg taget hul på at skære stoffer. Alt er skåret op til første pakke på nær bundstoffet, som er på vej fra Helene. Jeg har taget en puttet en del stoffer fra lagret med ind. Blandt andet et par stoffer indkøbt på en super byferie i Amsterdam.


5 kommentarer:

  1. Ser godt ud! Jeg sværger til min lim - kan vise næste gang jeg limer, hvordan jeg gør!

    SvarSlet
  2. Ja, det kan være svært at lære en gammel hun(d) nye tricks ;-)
    Jeg var også længe om at blive glad for limpennen, men den har helt bestemt sin berettigelse! Den er rigtig god til disse småting ... og den er faktisk HURTIGERE end at ri. Jeg rier dog stadig RIGTIG MEGET.
    Elisabeth (som har syet butikkens MRs. B) har stort set udelukkende brugt limpen (for første gang). Det er kun kanterne hun har riet. Her er det godt at der er lidt mere "hold" på, da der skal hives/holdes godt, når disse syes på.

    SvarSlet
  3. Ja, Helene, det er nok det der med et lære en gammel cirkushund noget nyt ;-)). Måske skulle jeg investere i en limpen og prøve.

    SvarSlet
  4. Jeg har også købt en lumpen, men har ikke fundet fidusen endnu:-)
    Min midterblok er også riet,men gennem pappet, da jeg har svært ved ar styre det uden

    SvarSlet